Regulamin Udzielania Dotacji
przez
Fundację Na Rzecz Studentów i Absolwentów UW
§ 1
Fundacja udziela dotacji na realizację przedsięwzięć zgodnych ze statutem Fundacji a w szczególności z Rozdziałem II Statutu Fundacji określającym cele i środki działalności.
§ 2
- Fundacja udziela dotacji tylko organizacjom studenckim działającym w Uniwersytecie Warszawskim, kołom naukowym zarejestrowanym na Uniwersytecie Warszawskim, studentom i doktorantom UW oraz samorządom studenckim UW.
- Fundacja nie udziela dotacji organizacjom studenckim o charakterze politycznym w rozumieniu ustawy o partiach politycznych ( Dz. U. z 08.07.1990 r.)
§ 3
Fundacja nie udziela dotacji na:
- finansowanie bieżącej działalności organizacji a w szczególności na pokrycie kosztów bieżących.
- cele będące przedmiotem pośredniego finansowania poprzez instytucję pośredniczącą na rzecz nieznanego odbiorcy.
- przedsięwzięcia nierealizujące celów statutowych Fundacji.
- refundację poniesionych już wydatków.
-
na realizację projektów bez własnego finansowego udziału wnioskodawcy
§ 4
Środkami Fundacji powinny być wspierane w szczególności:
- przedsięwzięcia o charakterze badawczym lub naukowym realizowane przez podmioty wspierane w § 2 pkt. 1.
- organizacje konferencji naukowych dla studentów i absolwentów UW.
- finansowanie udziału studentów i absolwentów UW w konferencjach naukowych organizowanych przez inne podmioty.
- wymiana studentów.
- imprezy o charakterze kulturalnym i sportowym organizowane dla studentów UW.
- organizacja spotkań mających na celu poznanie się i integrację studentów UW.
- zakupy pomocy naukowych i książek dla studentów UW.
§ 5
-
Zarząd Fundacji na rzecz Studentów i Absolwentów UW określa corocznie w budżecie wysokość środków przeznaczoną na dotacje.
-
Do dyspozycji Zarządu znajduje się do 25% kwoty, o której mowa w pkt. 1, którą przeznacza się na dofinansowanie projektów bardzo pilnych”.
§ 6
- Podmiot ubiegający się o dotacje powinien przedłożyć wniosek o dotacje zgodny ze wzorem wniosku, który stanowi załącznik nr 1 do regulaminu
-
Wnioski muszą być składane w następujących terminach:
– 30 września
– 15 stycznia
– 15 maja
w biurze Fundacji na Rzecz Studentów i Absolwentów UW (ul. Żwirki i Wigury 99a, 02-089 Warszawa) - Wnioski będą rozpatrywane w ciągu miesiąca od upływu ostatecznych terminów składania, o których mowa w pkt. 2
§ 7
Wnioski rozpatruje trzy osobowa Komisje powołana przez Kapitułę Fundacji
§ 8
Wnioski pozytywnie zaopiniowane przez komisję są zatwierdzane przez Zarząd w drodze uchwały.
§ 9
Decyzje w rozdziale dotacji mają charakter uznaniowy i nie wymagają uzasadnienia.
§ 10
Regulamin wchodzi w życie z dniem uchwalenia przez Kapitułę Fundacji.