ROZDZIAŁ II
- pomoc studentom i absolwentom w znalezieniu pracy oraz w zapewnieniu podstawowych warunków mieszkaniowych i rozwiązywaniu problemów socjalno- bytowych,
- promowanie w kraju i za granicą osiągnięć studentów i absolwentów,
- skupianie wokół idei Fundacji przedstawicieli nauki, kultury i sztuki, w kraju i za granicą.
- promowanie w kraju i za granicą idei integracji europejskiej, zwłaszcza w odniesieniu do środowisk akademickich.
- inicjowanie i pozyskiwanie pomocy finansowej i rzeczowej,
- współpracę z instytucjami państwowymi, szkołami wyższymi, samorządami studenckimi i innymi instytucjami oraz organizacjami działającymi w zakresie objętym celami Fundacji, jak również współpracę krajową i zagraniczną z muzeami, galeriami, szkołami artystycznymi i osobami fizycznymi wykazującymi zainteresowanie celami Fundacji,
-
organizowanie i finansowanie:– stypendiów i nagród dla studentów Uniwersytetu Warszawskiego,– konferencji i seminariów, targów sztuki, imprez i konkursów w kraju i za granicą,– działalności propagatorskiej, informacyjnej i wydawniczej w zakresie aktywności studenckiej,
- prowadzenie ośrodków informacji w zakresie spraw określonych w paragrafie 5
- prowadzenie działalności gospodarczej w kraju i za granicą zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
- udzielanie nieodpłatnej pomocy prawnej
- wspieranie bibliotek akademickich
- prowadzenie kina i dyskusyjnego klubu filmowego
- organizację koncertów, przeglądów piosenki i festiwali artystycznych
- organizację szkoleń i kursów
- prowadzenie biur pośrednictwa pracy i aktywizacji zawodowej
- wspieranie organizacyjne i finansowe działalności organizacji studenckich
- prowadzenie klubów studenckich.
ROZDZIAŁ III
Majątek Fundacji.
- darowizn, spadków, zapisów,
- subwencji osób prawnych,
- dochodów ze zbiórek i imprez publicznych,
- dochodów z majątku nieruchomego i ruchomego,
- dochodów z działalności gospodarczej prowadzonej przez Fundację.
- Fundacja nie może udzielać pożyczek lub zabezpieczeń zobowiązań swoim majątkiem w stosunku do członków organów lub pracowników oraz osób, z którymi pracownicy pozostają w związku małżeńskim albo w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia albo są związani z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli zwane dalej „osobami bliskimi”,
- Fundacja nie może przekazywać swojego majątku na rzecz członków organów lub pracowników oraz ich osób bliskich, na zasadach innych niż w stosunku do osób trzecich, w szczególności, jeżeli przekazanie to następuje bezpłatnie lub na preferencyjnych warunkach
- Fundacja nie może wykorzystywać swojego majątku na rzecz członków organów lub pracowników oraz ich osób bliskich na zasadach innych niż w stosunku do osób trzecich.
- Fundacja nie może dokonywać zakupów na szczególnych zasadach towarów lub usług od podmiotów, w których uczestniczą członkowie jej organów, pracownicy lub ich osoby bliskie.
- Kapituła Fundacji,
- Rada Fundacji,
- Zarząd Fundacji.
- Rada Fundacji składa się z dziesięciu członków.
- Członkowie Rady powoływani są przez Parlament Studentów Uniwersytetu Warszawskiego.
- Kadencja Rady Fundacji trwa cztery lata licząc od dnia ukonstytuowania się Rady Fundacji w nowym składzie.
- Posiedzenie, na którym dochodzi do ukonstytuowania Rady Fundacji nie może się odbyć wcześniej niż po upływie 4 lat od ukonstytuowania się Rady Fundacji w poprzednim składzie i nie później niż w ciągu miesiąca od upływu jej kadencji.
- Posiedzenie, na którym dochodzi do ukonstytuowania się Rady Fundacji jest zwoływane przez Prezesa Zarządu Fundacji, a w przypadku jego braku lub upływu miesięcznego terminu określonego w pkt. 2 przez Prezydenta Kapituły Fundacji.
- Na posiedzeniu, na którym dochodzi do ukonstytuowania się Rady Fundacji, członkowie Rady wybierają ze swego grona Przewodniczącego Rady Fundacji i dwóch Wiceprzewodniczących.
- Jeżeli zachodzi taka potrzeba wybierane są na wniosek Przewodniczącego Rady inne osoby pełniące funkcje specjalne.
-
Członek Rady Fundacji traci uprawnienia do wykonywania tej funkcji z chwilą:
- rezygnacji, złożonej na ręce Przewodniczącego Rady
- upływu kadencji,
-
odwołania go przez organ kompetentny do jego powołania, z następujących przyczyn:
a) nie uczestniczenia w trzech kolejnych posiedzeniach Rady Fundacji bez ważnego powodu
b) skazania na karę pozbawienia praw publicznych
c) ukarania karą dyscyplinarną przez Komisję Dyscyplinarną UW
d) zachowania godzącego w dobre imię członka Rady;
- Odwołanie z przyczyn wymienionych w punkcie a i d może nastąpić tylko na wniosek Rady Fundacji.
- Utrata kompetencji do wykonywania funkcji przez poszczególnych członków Rady Fundacji nie ma wpływu na jej umocowanie do działania.
- W wypadku utraty uprawnień do wykonywania funkcji przez członka Rady Fundacji organ właściwy do jego powołania powinien dokonać wyboru uzupełniającego w możliwie najkrótszym terminie.
- Osoba powołana do wykonywania do wykonywania funkcji członka Rady Fundacji w wyborach uzupełniających traci kompetencje w raz z upływem kadencji Rady Fundacji do składu której została w ten sposób wybrana
- Przewodniczący Rady Fundacji zawiadamia niezwłocznie właściwy organ o potrzebie dokonania wyborów uzupełniających.
- Rada jest organem o uprawnieniach inicjatywnych i opiniodawczych.
- Przewodniczący lub wiceprzewodniczący Rady Fundacji składa Parlamentowi Samorządu Studentów UW oraz Prorektorowi ds. Studenckich UW pisemne sprawozdanie z działalności Rady za ostatni rok uchwalone przez Radę.
- uchwalenie regulaminów normujących zasady działania Rady Fundacji
- wnioskowanie o zwołanie posiedzenia Kapituły
- opiniowanie przedstawionych przez Zarząd sprawozdań dotyczących działalności Fundacji.
- wnioskowanie o odwołanie członka Rady z powodu zachowania godzącego w dobre imię członka Rady; wniosek w tej sprawie podejmuje Rada bezwzględną większością głosów.
- opiniowanie projektu budżetu Fundacji
- wnioskowanie do Kapituły o przeprowadzenie nadzoru nad poszczególnymi rodzajami oraz okresami działalności Fundacji
- wnioskowanie do Zarządu o podjęcie działań związanych z działalnością statutową Fundacji
- Rada pracuje na posiedzeniach, które odbywają się nie rzadziej niż dwa razy w roku.
- Posiedzenia Rady zwołuje jej Przewodniczący z własnej inicjatywy lub na wniosek dwóch członków Rady, Przewodniczącego Parlamentu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego, Prezesa Zarządu w terminie 30 dni od daty zgłoszenia takiego wniosku.
- W wypadku nie zwołania posiedzenia Rady Fundacji przez Przewodniczącego Rady Fundacji we wskazanym terminie posiedzenie może zwołać Wiceprzewodniczący na wniosek wyżej wymienionych podmiotów.
- Przewidywany porządek obrad przedstawia osoba uprawniona do zwołania posiedzenia Rady Fundacji, uwzględniając propozycje osób uprawnionych do wnioskowania o zwołanie posiedzenia Rady Fundacji.
- W kwestiach nie objętych przedstawionym i zatwierdzonym porządkiem obrad podejmowanie uchwał nie jest dopuszczalne chyba, że na posiedzeniu Rady Fundacji obecni są wszyscy jej członkowie i nikt z obecnych nie zgłasza sprzeciwu, co do uzupełnienia przedstawionego porządku posiedzenia.
- Ograniczenie określone w poprzednim punkcie nie dotyczy wniosków formalnych.
- Posiedzeniom Rady Fundacji przewodniczy Przewodniczący Rady, a w wypadku jego nieobecności – Wiceprzewodniczący Rady.
- Posiedzenia Rady Fundacji odbywają się w siedzibie Fundacji w miejscu określonym przez osobę zwołującą posiedzenie.
- Osoba zwołująca posiedzenie Rady Fundacji ma obowiązek powiadomienia wszystkich członków Rady i członków Zarządu o miejscu i terminie posiedzenia listem poleconym nie później niż na tydzień przed zwoływanym posiedzeniem oraz przedstawić proponowany porządek posiedzenia.
- Z każdego posiedzenia Rady Fundacji sporządza się protokół.
- Protokół może być sporządzony poprzez wykorzystanie zapisu przebiegu posiedzenia na nośniku magnetycznym.
- Protokół musi być podpisany przez osobę sporządzającą oraz Przewodniczącego posiedzenia.
- Zarząd Fundacji prowadzi księgę uchwał Rady Fundacji oraz zapewnia obsługę techniczną jej posiedzeń.
- Szczegółowy przebieg posiedzenia określa regulamin uchwalany przez Radę Fundacji.
- W posiedzeniach Rady uczestniczy, co najmniej jeden członek Zarządu Fundacji.
- Członkom zarządu przysługuje prawo zabierania głosu oraz zgłaszania wniosków formalnych.
- W wypadku zwołania posiedzenia Rady Fundacji na wniosek Przewodniczącego Parlamentu Samorządu Studentów UW, może on uczestniczyć w posiedzeniu Rady oraz przedstawiać swoje stanowisko.
- Członkowie Rady Fundacji obowiązani są nie ujawniać osobom trzecim przebiegu posiedzeń Rady, treści podjętych uchwał oraz informacji dotyczących działalności gospodarczej Fundacji.
- Ograniczenie określone w poprzednim punkcie nie dotyczy informacji zawartych w zaopiniowanym przez Radę Fundacji w corocznym sprawozdaniu Zarządu z działalności Fundacji oraz w sprawozdaniu z działalności Rady Fundacji.
- Uchwały Rady zapadają zwykłą większością głosów przy obecności ponad połowy aktualnego składu Rady Fundacji, w tym Przewodniczącego lub Wiceprzewodniczącego Rady Fundacji.
- Przy równej liczbie głosów za i przeciw decyduje głos Przewodniczącego.
- Rada Fundacji podejmuje uchwały w głosowaniu jawnym, z wyjątkiem wyborów personalnych
- Kapituła Fundacji składa się z 6 członków powoływanych na czas nieokreślony.
- Pierwszych członków Kapituły Fundacji powołuje Rada Fundacji spośród swego grona lub osób trzecich.
- W przypadku rezygnacji, śmierci lub odwołania członka Kapituły Fundacji, nowego członka powołuje Kapituła Fundacji.
-
Członkiem Kapituły Fundacji nie może być osoba:
- będąca jednocześnie członkiem Zarządu Fundacji
- pozostająca z członkami Zarządu w stosunku pokrewieństwa, powinowactwa lub podległości z tytułu zatrudnienia
- skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo z winy umyślnej.
- Kapituła Fundacji konstytuuje się na pierwszym posiedzeniu zwoływanym w terminie nie dłuższym niż dwa miesiące od daty wyboru pełnego składu kapituły.
- Posiedzenie, na którym dochodzi do ukonstytuowania się Kapituły zwołuje Przewodniczący Rady Fundacji w terminie określonym w zdaniu poprzednim.
- Na posiedzeniu, na którym dochodzi do ukonstytuowania się Kapituły, członkowie Kapituły wybierają ze swego grona Prezydenta i dwóch Wiceprezydentów.
- Jeżeli zachodzi taka potrzeba wybierane są na wniosek Prezydenta Kapituły inne osoby pełniące funkcje specjalne.
-
Członek Kapituły traci uprawnienia do wykonywania tej funkcji z chwilą:
- rezygnacji, złożonej na ręce Kapituły
-
odwołania go przez Radę Fundacji, wyłącznie z następujących przyczyn:
a) nie uczestniczenia w trzech kolejnych posiedzeniach Kapituły bez ważnego powodu
b) skazania na karę pozbawienia praw publicznych
c) ukarania karą dyscyplinarną przez Komisję Dyscyplinarną UW
d) zachowania godzącego w dobre imię członka Kapituły;
- Odwołanie z przyczyn wymienionych w punkcie a i d może nastąpić tylko na wniosek Kapituły.
- Utrata kompetencji do wykonywania funkcji przez poszczególnych członków Kapituły nie ma wpływu na jej umocowanie do działania.
- W wypadku utraty uprawnień do wykonywania funkcji przez członka Kapituły organ Rada Fundacji powinna dokonać wyboru uzupełniającego w możliwie najkrótszym terminie.
- Prezydent Kapituły zawiadamia niezwłocznie Radę Fundacji o potrzebie dokonania wyborów uzupełniających.
- Kapituła jest organem o uprawnieniach uchwałodawczych, nadzorczych, inicjatywnych i opiniodawczych.
- Prezydent lub wiceprezydent Kapituły składa Radzie Fundacji oraz Zarządowi Fundacji Uniwersytetu Warszawskiego pisemne sprawozdanie z działalności Kapituły za ostatni rok uchwalone przez Kapitułę.
-
Do zakresu działania Kapituły należy:
- powoływanie i odwoływanie Prezesa Zarządu, jego zastępców i pozostałych członków Zarządu, w trybie paragrafu 25
- uchwalenie regulaminów normujących zasady działania Kapituły oraz poszczególnych dziedzin działalności statutowej Fundacji.
- nadzorowanie wszystkich dziedzin działalności Zarządu Fundacji i podległych mu jednostek organizacyjnych, a w szczególności sprawdzanie zgodności podejmowanych działań z celami Fundacji,
- kontrolowanie stanu majątkowego Fundacji i jej wyników ekonomicznych,
- opiniowanie przedstawionych przez Zarząd sprawozdań dotyczących działalności Fundacji.
- Wnioskowanie o odwołanie członka Kapituły z powodu zachowania godzącego w dobre imię członka Kapituły; wniosek w tej sprawie podejmuje Kapituła bezwzględną większością głosów.
- Uchwalanie budżetu Fundacji
- Nadawanie tytułu „Mecenasa Fundacji”
- Wybór członków Komisji ds. Dotacji
- W celu wykonywania uprawnień nadzorczych, upoważnieni przez Kapitułę jej członkowie mają prawo wglądu we wszelką dokumentację Fundacji, mogą żądać wyjaśnień od Zarządu, oraz badać zgodność treści dokumentów ze stanem faktycznym.
- Przeglądanie dokumentów może odbywać się tylko we wskazanym przez Zarząd Fundacji miejscu w obecności upoważnionej przez Zarząd osoby.
- Kapituła pracuje na posiedzeniach, które odbywają się nie rzadziej niż dwa razy w roku.
- Posiedzenia Kapituły zwołuje jej Prezydent z własnej inicjatywy lub na wniosek dwóch członków Kapituły, Przewodniczącego Rady Fundacji, Prezesa Zarządu Fundacji w terminie 30 dni od daty zgłoszenia takiego wniosku.
- W wypadku nie zwołania posiedzenia Kapituły przez Prezydenta we wskazanym terminie posiedzenie może zwołać Wiceprezydent na wniosek wyżej wymienionych podmiotów.
- Przewidywany porządek obrad przedstawia osoba uprawniona do zwołania posiedzenia Kapituły, uwzględniając propozycje osób uprawnionych do wnioskowania o zwołanie posiedzenia Kapituły.
- W kwestiach nie objętych przedstawionym i zatwierdzonym porządkiem obrad podejmowanie uchwał nie jest dopuszczalne, chyba, że na posiedzeniu Kapituły obecni są wszyscy jej członkowie i nikt z obecnych nie zgłasza sprzeciwu, co do uzupełnienia przedstawionego porządku posiedzenia.
- Ograniczenie określone w poprzednim punkcie nie dotyczy wniosków formalnych.
- Posiedzeniom Kapituły przewodniczy Prezydent Kapituły, a w wypadku jego nieobecności – Wiceprezydent.
- Posiedzenia Kapituły odbywają się w siedzibie Fundacji w miejscu określonym przez osobę zwołującą posiedzenie.
- Osoba zwołująca posiedzenie Kapituły ma obowiązek powiadomienia wszystkich członków Kapituły i członków Zarządu o miejscu i terminie posiedzenia listem poleconym nie później niż na tydzień przed zwoływanym posiedzeniem oraz przedstawić proponowany porządek posiedzenia.
- Z każdego posiedzenia Kapituły sporządza się protokół.
- Protokół może być sporządzony poprzez wykorzystanie zapisu przebiegu posiedzenia na nośniku magnetycznym.
- Protokół musi być podpisany przez osobę sporządzającą, Przewodniczącego posiedzenia oraz członka Zarządu Fundacji obecnego na posiedzeniu.
- Zarząd Fundacji prowadzi księgę uchwał Kapituły oraz zapewnia obsługę techniczną jej posiedzeń.
- Szczegółowy przebieg posiedzenia określa regulamin uchwalany przez Kapitułę.
- W posiedzeniach Kapituły uczestniczy, co najmniej jeden członek Zarządu Fundacji.
- Członkom zarządu przysługuje prawo zabierania głosu oraz zgłaszania wniosków formalnych.
- W wypadku zwołania posiedzenia Kapituły na wniosek Przewodniczącego Rady Fundacji, Przewodniczący może uczestniczyć w posiedzeniu Kapituły oraz przedstawiać swoje stanowisko.
- Członkowie Kapituły obowiązani są nie ujawniać osobom trzecim przebiegu posiedzeń Kapituły, treści podjętych uchwał oraz informacji dotyczących działalności gospodarczej Fundacji.
- Ograniczenie określone w poprzednim punkcie nie dotyczy informacji zawartych w zaopiniowanym przez Kapitułę w corocznym sprawozdaniu Zarządu z działalności Fundacji oraz w sprawozdaniu z działalności Kapituły.
- Uchwały Kapituły zapadają zwykłą większością głosów obecnych na posiedzeniu
- Przy równej liczbie głosów za i przeciw decyduje głos Prezydenta.
-
Zachowania większości dwóch trzecich głosów aktualnego składu Kapituły Fundacji, przy obecności ponad połowy jej członków, w tym Prezydenta lub Wiceprezydenta Kapituły Fundacji wymaga podjęcie uchwał dotyczących:
- zmiany Statutu
- rozwiązania Fundacji
- połączenia Fundacji z inną fundacją
- wyboru Prezydenta Kapituły Fundacji
- powołania i odwołania Prezesa Zarządu Fundacji.
-
Zachowania bezwzględnej większości głosów aktualnego składu Kapituły Fundacji, przy obecności ponad połowy jej członków, w tym Prezydenta lub Wiceprezydenta Kapituły Fundacji wymaga podjecie uchwał dotyczących:
- uchwalenia budżetu
- przyjęcia opinii ze sprawozdania Zarządu z działalności Fundacji
- uchwalenia regulaminu działania Kapituły Fundacji.
- Kapituła podejmuje uchwały w głosowaniu jawnym, z wyjątkiem wyborów personalnych.
- Zarząd Fundacji składa się z trzech do pięciu osób.
- Kapituła Fundacji powołuje Prezesa Zarządu Fundacji, a następnie na wniosek Prezesa powołuje Wiceprezesów i członków Zarządu.
- Powołanie następuje na czas nieokreślony.
- Odwołanie następuje w tym samym trybie, co powołanie.
- Wniosek o odwołanie Prezesa Zarządu może być rozpatrywany pod warunkiem umieszczenia punktu o odwołaniu w proponowanym porządku posiedzenia Kapituły Fundacji, o czym powinni być poinformowani wszyscy członkowie Kapituły oraz Prezes Zarządu Fundacji, na tydzień przed posiedzeniem Kapituły Fundacji.
- Odwołanie Prezesa Zarządu może nastąpić z następujących przyczyn:
- skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo popełnione z winy umyślnej oraz przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu;
- ograniczenia lub pozbawienia zdolności do czynności prawnych;
- podjęcia działalności konkurencyjnej w stosunku do działalności gospodarczej prowadzonej przez Fundację w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
- wydatkowania środków pozyskiwanych w ramach działalności Fundacji w sposób rażąco sprzeczny z jej celami statutowymi;
- trwałego zaprzestania płacenia długów przez Fundację;
- nie zgłoszenia wniosku o ogłoszenie upadłości mimo zachodzących do tego podstaw;
- rozwiązania kontraktu menedżerskiego, o którym jest mowa w § 30 Statutu.
- reprezentuje Fundację na zewnątrz,
- sprawuje zarząd nad majątkiem Fundacji,
- przyjmuje subwencje, darowizny, spadki i zapisy,
- ustala regulamin Biura Fundacji,
- tworzy i znosi Zakłady Fundacji i inne jednostki organizacyjne,
- powołuje i odwołuje Dyrektora Biura Fundacji oraz inne osoby pełniące stanowiska kierownicze i samodzielne w jednostkach organizacyjnych Fundacji,
- ustala wielkość zatrudnienia, zasady wynagradzania oraz wielkość środków na wynagrodzenia i nagrody dla pracowników Fundacji, zatrudnionych w działalności statutowej oraz w działalności gospodarczej.
- Zebrania Zarządu Fundacji zwołuje Prezes Zarządu Fundacji z własnej inicjatywy lub na wniosek Wiceprezesa Zarządu Fundacji.
- Zebrania Zarządu odbywają się w miejscu wskazanym przez Prezesa.
- Na żądanie każdego członka zarządu z przebiegu posiedzenia powinien być sporządzony protokół.
- Oświadczenie woli w imieniu Fundacji składają, conajmniej dwaj członkowie Zarządu, w tym Prezes lub Wiceprezes.
- Oświadczenia skierowane przez osoby trzecie do Fundacji mogą być skutecznie przyjęte przez poszczególnych członków Zarządu.
- Stosunki między Fundacją a poszczególnymi członkami Zarządu mogą zostać uregulowane indywidualnymi kontraktami menedżerskimi lub umowami o pracę.
- Kontrakty menedżerskie zawierane są na okres od trzech do pięciu lat.
- W stosunkach pomiędzy Fundacją a członkami Zarządu oraz w sporach z nimi Fundację reprezentuje Prezydent Kapituły lub dwóch członków wyznaczonych przez Kapitułę.
ROZDZIAŁ V
Działalność gospodarcza Fundacji.
§ 32
- wydawnictw, poligrafii, filmu oraz video i fonografii, w ramach uzyskanych uprawnień,
- prac projektowych w zakresie urbanistyki, architektury i architektury wnętrz,
- organizacji, sympozjów, kongresów i innych imprez,
- reklamy i promocji,
- konsultingu i marketingu,
- turystyki, ze szczególnym uwzględnieniem turystyki studenckiej, ukierunkowanej na popularyzację mało znanych regionów kraju,
- projektowania i wytwarzania wyrobów artystycznych i dekoracyjnych,
- pośrednictwa i obrotu nieruchomościami,
- zarządzania majątkiem i interesami innych podmiotów, ze szczególnym, uwzględnieniem zarządzania placówkami o charakterze studenckim, jak kluby, akademiki, stołówki,
- organizowanie kursów języków obcych i innych kursów po uzyskaniu wymaganych uprawnień,
- handlu krajowego i zagranicznego, hurtowego i detalicznego, artykułami spożywczymi i przemysłowymi.
- Zakres działania zakładu oraz zakres uprawnień i obowiązków kierowników zakładów określa regulamin zakładu, uchwalony przez Zarząd Fundacji.
- Kierownik zakładu jednoosobowo kieruje zakładem, ponosząc za wyniki pracy zakładu odpowiedzialność przed Zarządem Fundacji i jest on, z zastrzeżeniem treści paragrafu 27 pkt. 7 Statutu, kierownikiem zakładu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy.
Zmiana Statusu.
- Decyzje w przedmiocie zmiany Statutu podejmuje Kapituła Fundacji, po zasięgnięciu opinii Rady Fundacji, na wniosek Zarządu Fundacji.
- Organ, o którym mowa w zdaniu poprzednim wyraża opinię w ciągu miesiąca.
- Kapituła Fundacji nie może zmienić postanowień statutu dotyczących wyboru Rady bez zgody Parlamentu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego.
§ 38
- Decyzje w przedmiocie połączenia podejmuje Zarząd w drodze jednomyślnej uchwały podjętej po zapoznaniu się ze stanowiskiem właściwego Ministra, Rady Fundacji oraz Parlamentu Studentów UW.
- Uchwała ta wymaga zatwierdzenia przez Kapitułę Fundacji.